baby26 Haftamı bitirmek üzereyim gebeliğimi aile hekimliğnei yeni taşındıgımdan dolayı 24. Haftada bildirdim hiç muayene için vs aranmadım şimdi de yarın için aile hekimliği den çağrıldım rutin muayene yapılacak dendi ne muayenesi acaba bu kan idrar tetkikleri vs mi? Hiç çağrıldınız mı kızlar
Aysnpmk baby26 ben tetanoz aşısı için çağırılıyorum birde iki kere kan vermek için çağırıldım kontrol amaçlı o kadar başka bir sebeple çağırılıyor mu bilmiyorum 🤷♀️
ikizlermom baby26 ben tetanoz aşılarım icin gitmistim 31. Haftamdayim yine çağırdılar bugün gittim bebeğin kalp atışlarını dinlediler vitamin değerlerime baktılar tansiyon boy kilo bunlara baktılar
Ayferol0 baby26 Daha dün çağırdılar 35.haftamdayım bebeğin kalp atışını dinledik tansiyonuma bakıldı kan ve idrar verdim bi sıkıntı var mı yok mu diye bakıyorlar
Maviss1525 baby26 Aşı ve gebelik izlenimi için çağırıyorlar bebeğin kalp atışına bakıyorlar tansiyon kilo genel durumunuzu kayıt edip gönderiyorlar kan idrar vs.almadılar benden şuana kadar