ExpatMom Vajinal mantari olup antibiyotikle tedavi olan var mi acaba aramizda. 3 tertip fitil kullandim fayda etmedi. Acaba antibiyotik kullanip da geciren var mi diye merak ediyorum.
Sdk6032 ExpatMom ewet ne kullandıysam geçmek bilmedi bir türü ne antibiyotik ne fitil ne saşe hiç bana mısın demedi
Salser1985 ExpatMom 34 haftalık hamileyim kutu kutu fitil kullandım kullandıkca kötüye gitti Antibiyotik bile kullandım geçmiyor
balyanakoglum ExpatMom vajinal mantar dediğiniz akıntı mı 🤔 benimde sarı akıntım ve idrar yolu enfeksiyonum var. Fitil kullanıyorum bir de toz şase ama geçmiyor çıldıracağım
ExpatMom Hnfesin Benim yapmiyor. Ama mantar idar yolu enfeksiyonu da yapabiliyormus. O durumda doktor antibiyotik veriyor diye okumustum. Benim merak ettigim sadece vajinal mantarda antibiyotik veriliyor mu?
mirka8696 Sdk6032 çamaşıra çok dikkat etmek gerekiyor çok sık değiştirmeli ve temiz ama terli ise bile değiştirilmeli. çamaşırın kuru olmasını takip ederek azaltabildim bu problemi bende ama yinede arada oluyor :( yapısal mıdır nedir
ExpatMom mirka8696 Camasirimi gunde 2-3 kez degistiriyorum. Hep pamuklu zaten, utuluyorum da. Sanki benim de fitilden sonra daha cogaldi akintim. Antibiyotik de fayda etmezse bosuna da kullanmak istemiyorum 🤷
Sdk6032 mirka8696 aynen günlük degiştiriyorum ütülüyorum sirkeli suyla yıkıyorum ama nafile doktor doguma kadar dişini sık dedi artık 38 haftama girdim artık son demler
Selinnur Bende sirkeli su ile taharet alarak kurtuldum diyebilirim ne ilaç ne cok su içmek faydasını görmedim sirkeli suyla gecti doğal
ExpatMom balyanakoglum Vajinal mantar dedigim bildiğiniz mantar enfeksiyonu. Thrush da deniliyor. Vajinadan suruntu alınarak ortaya cikti, kasinti yanma vs şikayetim yoktu.
Selinnur balyanakoglum evet eşim diğer lavaboyu kulanıyordu ben kendime kovaya su yaptım sirkeli hep onu kullandım birse doktoe bana dustan cıkınca rahmini havlu beya peçeteyle kurulama kurutma makinesiyle kurut demişti bide duş yaparken tahmin temizliğinide sirkeli suyla yap demişti
Me_likeee Benimde ara ara beyaz akıntım oluyor doktorum fitil verdi kullandım ama daha geçmedi mantar belirtisi mi herhangi bir kaşınma yanma yok
ExpatMom Me_likeee Bende de yanma, kasinti yoktu. Cok rastgele farkedildi mantarim oldugu. Ilerlemis durumlarda yanma, kasinti oluyor zaten.
ExpatMom Me_likeee iki kutu Canesten tek doz katı fitil ve krem kullandim. Sonra gecmeyince Gyno-daktarin isimli krem fitil kullandim 7 gun boyunca. Yine fayda etmedi. Sanirim şimdi antibiyotik verecekler de kullanip fayda goren var mi onu merak ettim.
Me_likeee ExpatMom sen baya kullanmışsin canım inşallah geçer ben Zalain kullandım şuan daha kesmedi inşallah iyi gelir
ExpatMom mirka8696 Yok yok fitili bırakalı oluyor bir hafta. Hala hafif de olsa kivamli akintim var. Ayrica yine suruntu testi yaptırdım, mantarin devsm ettiği ortaya cikti.
mirka8696 ExpatMom antibiyotiğinizi saatlerine çok dikkat ederek kullanın şifa olur inşallah. sonucu yazar mısınız? merak ettim ben fitil harici kullanmamıştım hiç
ExpatMom mirka8696 doktorumdan haber bekliyorum antibiyotik icin. Yazarsa ve faydasini gorursem size de haber veririm tabiki. Insallah hepimiz sifa buluruz 🙏