Aslibh Zozaneyupcan hiii canim ablamdada oldu dikis attilar rahimide 1 cm uzattilar heemen dikis attir
Smyy34 Zozaneyupcan yok cnm bnmde 33 haftada asagdaydi 38 haftalık oldum aynı öle olması sadece normal doğum için avantaj ve baskı yapar ama normal oda
Smyy34 Zozaneyupcan sorun olmaz o canım sezeryanin üstünden 1 yıl falan geçtiyse normal doğum yapabilirsin
Tugcngz Zozaneyupcan walla ben 22 haftalıkken detaylı usg cektirsiğimde ordaki doktor bebegin başı aşagıda dedi ve hepte öle kaldı şusn 39 haftalıgım bi sıkıntı yaşamadım şükür ama sadece aşagıda taşımak zor
Drya8025 Ben de 35 +2 günlük hamileyim kızlar bebek aşağı inmiş korkuyorum erken gelir diye bebeğim çok hareketli doktor iğne yaptı sadece serum fln takmadı evde dinleniyorum sadece doğumu geciktirmek için napmalıyım sizce çok korkuyorum oğlum daha küçük 🙏
Zozaneyupcan Drya8025 cnm bnmki 33 haftalik simdiden asagida 15 aralikda alcam dedi rahim agzi kapaliymis senin ya
Arife1903 Arkadaşlar benim bebeğin eşi aşağıda normal ağrım oluyordu 2 gündürde alt tarafım ağrıyo baskı yapıya ne yapmam lazım yardımcı olurmusunuz
Drya8025 Zozaneyupcan bana rahim ağzı ile ilgili bişey demedi normal için uygunsun istersen dedi çok dikkat et ayakta kalma dedi 35 haftalık olduk inşallah bi sıkıntı olmadan 38 leri görürüz