Srmnn pazartesi günü gittiğimde öğrendim direncten dolayı sürekli tansiyonumu ölçüyorum yüksek çıkması riskli ama çok şükür normal çıkıyor hep. Şimdi işte 24 saatlik idrar goturcegim yarın sanırım orda proteine bakılacak eğer 300 u geçerse gebelik zehirlenmesi olabilir dedi öyle olursa 36. Haftaya kadar dayanmaya caliscaz dedi . Açıkçası dünden beri baya moralim bozuk . Bakalım inşallah hep birlikte iyi haberler alıp sağlıkla kavuşuruz bebeklerimize. Size durumu yazarım burdan . 🌸