Bubengebelik 34+2 deyiz bebeğin boyu 48cm kilosu 2600gram olmuş, gelişime göre 35+3 görünüyor bana iri gibi geldi ama doktorum normal dedi, doğumda ortalama kaç kg ve cm oluyor bebekler ?
Melike145334 Bubengebelik 30 haftalıkken 1630 boy 40 cm di şimdi 33 ün 34 kontrolüm var bakalım iki normal doğum yaptım abılerı 3200 ve 3300 doğmuştu boyları da 50 cm di yani bu da inş küçük doğmaz abilerı kadar doğsa sağlıkla yeter Allah’ın izni ile
Lolo3434 Bubengebelik 32+6 haftalıkken doktora gittik 2250 grmdi simdi 33+1 iz bakalim kac kilo dogacak
Smyydmr1 Bubengebelik ben de 34 +2 oldum da henüz gitmedim bakalım ne diyecek doktor yarın belli olacak
ZuhalAda 32 haftalıkken gittiğimde boyu 45 kilosu 2 kilo 30 grmdı suan 33+6 yarın 34 olucagız gayet iyi dedi doktorumuz 37 haftalıkken cagırdı tekrardan 🙏🏻🤗 nts için ondan sonra 1 hafta sonrada kendi isteğimle sezeyan olucagım 🐣
MehtapAhmet minikos Bizimkide aynı gidiyor acaba doktorumuz mu abartıyor diycektim 😂 Normal mi sezeryan mı istiyorsunuz doğumu peki