Alfabeta 28+3teyim bebek büyüdüğü için mi bu kadar ağrı baskı var. Sizde yasıyor musunuz bunu normal mi?
Alfabeta glsahbaydemir bana vermedi doktor dün kontroldeydim. Ama zaten cok kramp ağrı yaşamıyorum sadece bacak arasında var agrı o da artık normal heralde diye düşündüm. Bide kafası aşağıdaymış o da baskı yapar illaki. 🤐
Alfabeta istanbul3434 yataktan dönerken kalkarken zorlanıyorumm. Bir an önce doğsa hayırlısıyla demeye basladım 🙄😁
istanbul3434 Alfabeta evet zaman hizlansa keske biraz gozumuzu bi acsak bebek zamaninda saglikli dogmus bizim sagligimiz yerinde😁 beklemek en zoru
Alfabeta istanbul3434 geriye baktıgımda aslımda cabuk gecmiş diyorum öğrendiğimde 6 haftalıktı. Şimdi 28 😁 inşallah herkes sağlıkla alsım evladını kucagına 🤲🏻🌸