Arkadaşlar.,
Tüp bebekle çift embriyo transferi yapıldı. Bugün kese kontrolü için gittiğimde doktor iki bebeğin kesmesini de gördü ama ufak bir kanama alanı gördüğünü söyledi. Coraspin kullanıyordum kesmem söyledi bir de kan sulandırıcı iğnemi 6000 ml den 4000 mlye düşürdü sizin de başınıza böyle sey geldi mi? Ben daha önce 3 düşük yaptım ya biraz panikledim