Sabihak Hanımlar durumlar nasıl ? Biz 32 haftalık olduk ya siz ? Kan değerimiz düşmüş bu hafta onun için tedaviye gitcem damardan alacağım aşırı düşüş olunca malesef 🙁😒
glsahbaydemir Sabihak 35+3 haftalığım benimde kanım düşmüş kan ilacını sabah akşam alıyorum yükselmezse takviye alacağım bakalım.
Sabihak Ben ilacı kullanamadım malesef ishal yaptı mecbur damaryoluna kaldım inşallah zor olmaz 😒 glsahbaydemir