Mutlulukx Merhaba anneler 33 haftalık gebeyim bugün doktor kontrolümüz vardı doktorumuz ultrasondan baktı ve 31 buçuk 32 haftayla uyumlu dedi kilosu 2 kilo bacak boyu da normal ama bı sıkıntı yaratır mı bu çok endiselendim. Aynı durumu yaşayan var mı ?
07elf Mutlulukx bende bugün gittim 34 haftada 2100 g biraz geriden geliyormuş çok üzüldüm her şeyi de yiyorum ama neden böyle bilmiyorum süt muz ceviz badem tahin pekmez et her şeyi yediğim halde bu şekilde malesef. Bugüne kadar 3-4 gün geriden geliyordu bugün 10 gün olmuş çok üzgünüm 😞
Mutlulukx 07elf bende üzüldüm her şeyi tüketiyorum fakat doktorun verdiği decavit vitamini icmiyodum onu iç dedi doktor bol bol protein ağırlıklı beslen dedi inşallah bebeklerimizi sağlıkla alırız kucaklarimiza
07elf Mutlulukx aynı şekilde bana da protein al bol bol dedi. Aldığımı sanıyodum ama hayırlısı inşallah sağlıkla gününde gelsinler inşallah 🙏