Kızlar ya 15 aylık evliyim ve ilk zamanlar da bebiş istiyorduk dr gittim bi problem yok dedi sonrasında 1 yok geçti ve tekrar dr gittim yumurtalıkların yavaş çalışıyor kilo vermelisin ve pko hastasısın dedi adetlerim çok düzensiz 2 ayda bir oluyorum nerdeyse soğan suyuyla hamiş olanlar var mı