Merhabalar anneler ve anne adayları, 27+6 haftalık hamileyim. Geçen hafta 50 mg yüklemem yapıldı aile hekimliğinde yüksek cıktı. Daha sonrasında dün kadın doğum randevum vardı o zaman gösterebildim doktoruma tekrardan 75 mg seker yüklemesi yapmak istedi ve bugün yüklemeyi oldum. 50 mg yüklemede tokluk 179, 75 mg yüklemede tokluk 210 çıktı. Doktor bana şeker hastasısın riskli gebeliğe döndün erken doğum ölü doğum gibi sonuçlar olabilirdi felan dedi ve ciddi manada gözüm korktu. Bugün baslayabildigimce şekerli ürünleri kestim. Geri kalan zamanda nasıl devam etmeliyim? Başınıza geldiyse neler yaptınız?