Merhaba sevgili hamileler 22 haftalık gebeyim bugün kasık ağrılarım ve iç çamaşirimda anlamadım akıntı mı su mu bılemediğim bişeyle karşilaştım doktora gıttım muayene ettı akıntımın olduğunu söyledi suyumun gelip gelmediğiyle ilgili bir test yaptı negatif çikti ama yinede dikkat etmemi böyle devam ederse tekrar gelmemi bazen gizliden suyun geldiğini söyledi biraz moralim bozuldu bunu yaşayan arkadaşlar varsa yazabilirmi ?