Mkblgrlyn Kızlar yaklasık 40 dk kadardir bebegim sag tarafta kaldi şişik duruyorm 3 kez hafif hareket etti ama hala ayni yerde. Sola yattim sonra tekrar sırt üstü uzandım ama hala ayni yerde normal mi acaba
Valendia Mkblgrlyn benim bebegim sürekli sağ tarafta bu zamana kadar iki veya 3 kere sol tarafıma gitmiştir oda en fazla 10 dk durup tekrar sağ tarafa geçiyor bırakın ne taraf hoşuna gitmişse ora kalsın 😂 rahatsız etmeyin ☺️🙈
34aysenur Mkblgrlyn benim bebeğimde sürekli sağ tarafımda hareketlerini hep o tarafta hissediyorum sol tarafıma hiç geçmiyor
Baybymucize Mkblgrlyn aynısı bana da oldu ama benimki şişip top gibi oluyor sertleşiyor ama haftam 25 olduğu için Doğum sancısı sandım geçti ama çok tedirgin oldum
Mom092 Mkblgrlyn benim bebegimde surekli sag tarafimda ordan vuruyor hep ve hic gtmiyo 😂 hic solumdan hissetmedim smdiye kdar 🙄
GSOZLEM16 Baybymucize benimde öyle 18. Hafta dan beri yumruk gbi şişiyor 25. Haftaya girdik hafta geçtikçe yukarı çıkıyor ama yine belli oluyor şişkinliği olsun sağlıklı olsun da çok şükür sağlıklı olsun yeter 🤲🐣👶
Baybymucize GSOZLEM16 ben sancı başladı sandım doktoru aradım normal dedi erken Doğum riskim zaten vardı ilk gebelik hiç bir bilgim yok