babymrv ben bebek odasına karyola beşik aldm 3-4 yaşına kadar yatması benim için kafi büyüyen beşik falan sevmiyorm okdr uzun süre çocuktan önce ben sıkılırım 😀 anne yanı olarakta chicco baby hug 4 in 1 aldım
hem anne yanı hem ana kucağı hemde mama sandalyesinin tek bir üründe olması kalabalık sevmediğim için benim için çok iyi oldu