Endiselianne20 Bebeğinin kilosu 2345 gram geldi doktor gelişimi önde biraz karbonhidrata dikkat et dedi sizinkilerin kilosu nasil😑
glsahbaydemir Endiselianne20 33 te benim 2500 dü benimkide öndeydi, senin yine iyi bence. Yine de dikkat et.
Endiselianne20 glsahbaydemir karbonhidrattın uzak dur dur dedi.ama tuketmiyorum ki anlamadim valla bende
Btl-knmz glsahbaydemir bende 34 haftamdayim kilosu 2.700 olmuş bebegimin gelişimi 2 hafta önde ama doktora göre 36 haftanin içindeyim
Viyori Endiselianne20 Bende kansızlık olduğu için pekmez içmiştim birde çok ceviz yiyorum . En son 29haftalıkken gittim kilosu bir hafta önde dedi 1730 gr dı şimdi 33 haftalığım cumartesi gideceğim bakalım ne diyecek . Ben pekmezden olduğunu düşünüyorum .
glsahbaydemir Btl-knmz önde olduğu için öyle görünüyor. Benim doğum 1 Aralık zaten sezaryen olacağı için.
Btl-knmz glsahbaydemir ilk doğumunuz mu bizim ki en gec 10 aralığa kadar bekleyelim dedi normal istiyorum
glsahbaydemir Endiselianne20 tatlı, makarna, pilav gibi şeyler yiyorsan bi süre tüketme düzelir belki.