Merve1656 Merhabalar, bugün kontrole gittim gece boyunca kasıklarım da ağrı vardı nst de de sancı çıktı 75leri gösteriyordu doktor sancın var ama artık haftan gelmiş çok normal dedi sizce doğum yakınmıdir🙈😊
Naz-Ylmz 38+5 iz bizde bugün kontrolüm vardı sancım 100 ü gördü nst de. Doktordan geldikten sonra bel ağrılarım felan daha şiddetlendi bakalım ne zaman gelecek 😊