Kızlar bugün kontrol vardı bebeğimin 3 hafta geride olduğunu, 1300 gr olduğunu söyledi doktor. Her hafta kontrole geleceksin dedi. Suyu vb her şey yolundaymış ama kilo alması lazım bol bol et ye dedi. Var mı aynı durumu yaşayan, nasıl kg aldırabilirim bebeğime 🙏🏼