_Zls_ ilk zamanlar bnde öyleydim dünyayı koysalar önüme yiyecek gibiydim iştah olarak değil açlık olarak sürekli aç hissediyordum kendimi. 13 haftadan snra durum değişti şmdi de sadece hayatta kalmak güçsüz düşmemek için yiyorum 😅 herkesin yapısı farklı olabilir tabi belki sizinde bu durum zamanla geçer.