Mrvaka Merhaba herkese, bugün kontrolümüz vardı. Tansiyonum 14-9 çıktı, 36.haftamızdayız. Deneyimi olanlar paylaşabilirmi ?
Mrvaka umran_akdogan1 verdim canım sonuç bekliyorum doktorum baya korkuttu böyle giderse haftaya alırız dedi bebeği
umran_akdogan1 Mrvaka 32 haftalık hamileyim 28. Haftamda tansiyon sıkıntım çıktı 24 saatlik idrar tahlili verdim protein kaçağı çıktı erken doğum olabilir dedi doktorum. Alfamet diye ilaç başladık tansiyonum normal seyrediyor şu an. 34 ü gördü mü sıkıntı yok dedi doktorum
emelbulbul Haftadayım canm bende ılk gebelığımdede tansıyon çıkmıstı ondan çok tecrübelıyım. Su anda bende hastanede yatıyorum tansıyonumu süreklı takıp edıyorlar. Ankara sehır Hastanesi’nde yatıyorum eğer süreklı yüksek çıkarsa ılac verıyorlar alfamed dıe bıraz tuzsuz yemek ye bol su ıç. Bıde 24 saat boyunca bi kaba ıdrarını bırıktırmeyı ısteyebılırler