Merhaba hanımlar bende doğum yaptım ama benim için çok zor bir süreç oldu pazar günü nisanım geldi bilmedim için buraya sormuştum hatta pazartesi sancılarım olmaya başladı eşimi aradım hastaneye gittik sancim 15dk bir olmaya başladı hastanede 5 dk bir düştü doğum haneye gittim ultrason ile baktı doktor herşey normal açılmaya bakalım dedi hiç açılman yok dedi nst gondereyim seni dedi sancina bakalım dedi sancimin olmadığını söyledim doğum için doktor bana ya burda kal sancı çek yada eve git çek gel dedi bende eve gitmek istedigimi söyledi çünkü (suni sancı) almak istemiyordum eğer açılma olmazsa neyse biz eşimle eve geldik sancidan duramıyorum eşim tekrar hastaneye götürecekkgötürecekken suyum geldi lavaboya gittim ama lavabomu yapmada zorlandım tuvaletin kapısının orda kaldım annem geldi yanıma üstümü giydirmeye çalışıyor ama ben bacakları mi kaldıramadım sancılarım o kadar çok fazlaydı ki anneme dedim bebeğin başı elime geldi ne yapacağız dedim hemen yere yatırıp ambulansı aradı eşim ambulans geldi ve ben evde doğum yaptım bebeğin eşi gelmedi için acil olarak hastaneye gitti ama herkes benim evde doğum yapmama şaşırdı hastaneye gittik herşey yolunda ve iyiydi çok şükür suan taburcu olduk evdeyim uzun oldu biraz dualarim bütün doğum yapacaklar için