Tugcekkkkk mommyjean @Kimyon mommyjean benm ikiz gebelik. Daha adet günüm gelmeden 2 gün önce 915 çıkmıştı adeti geçen biri için normal bir beta bence.
Kimyon Tugcekkkkk benim adetim geçmedi ki tam adet günüm yaptırdım. 2 gün önce idrar da pozitif çıktı. Bizde ikilik yok hiç yine ihtimal var mı ki
Tugcekkkkk Kimyon işte adet gününüz geçmediği için beta normal geldi bana. Ama ikiz istiyorsan inşallah ikizlerin olur senin de canım
Kimyon Tugcekkkkk ay cnm tek yada çift rabbim neti uygun gördüyse başımın üstüne ☺️ bana dış gebelik gb bişeyler söylendi ondan panik yaptım erkenden yüksek çıktıı içşn değer