Esra_80_ hayır vermedi, ultrason ile baktı herhangi bir kanama odağı görünmüyor, rahim ağzında kapalı sıkıntı yok dedi. Zaten iğneyi de normalde 1 ay sonra olacaktı onu biraz erken yaptı. Dinlen çok ağır işler yapma, kahverengi leke zaten daha önce olmuş bir kanamada geliyor. Kırmızı ve ağrılarınız olursa sıkıntı. Doktorunuz ultrasonla baktığında herhangi birşey söylemedi mi? Rabbim büyük siz yine de içinizi ferah tutun, olacak olan her türlü oluyor, çok geçmiş olsun 🙏🏻