Hamileliğim nerdeyse 6 haftalık ve Mide bulantıları başladı onu zaten normal gorünen birşey taki busabah nerdeyse yerimden kıpırdayamadım Sol Kasığımda bir ağrı oluştu birşey batarçasına gibi bu böyle bir 30 dk kadar sürdü ağrısı yatağa uzandığımda hafifledi ve açıkçası ednişelendim birinizde böyle olduysa biri benimle de Paylaşabilir mi🙏🏻
Teşekurler!