SKelebek Ffc2224 bence gayet normal hatta yetişmiyor bile kıyafet. Yenidoğan aldığım bazı şeyleri 1 kere giydi.
Ffc2224 Gozde2625 teşekkür ederim 😅🥰 bana cok asırı geldi ne ara giyecek bunları diye düşündüm bu sabah yine alısveriş yapacaktım bi bakayım dedim 😅 vazgectim
Gozde2625 Ffc2224 yeni doğan aşırı almayın çünkü çabuk büyüyorlar.benim çevremde hep öyle oldu çünkü.Ama daha alınır yani 🤣
Ffc2224 Gozde2625 bunların hepsi yenidoğan ve 1,3 ay 😅 1 tane daha hastane cıkısım var o daha gelmedi
Gozde2625 Ffc2224 inşallah hepsini giyebilir .Biraz alırsanız 3-6 falan alın dursun.En azından benim düşüncem öyle.😇
Ffc2224 Gozde2625 aynen zaten suan bakarsam 3,6 bakıcam aynen işte banada hepsini nasıl giyecek derken küçükler ya ondan dedim
Gozde2625 Ffc2224 şimdi net oldu.Siz kendinize artık yeni doğan kıyafeti için dur demelisiniz 🤣 başka aylara yönelim yapın 😊
umutcuk Ffc2224 canım benim kasımın sonuna doğru zara indirimi baslayacak o zamank bekle muhteşem indirimler oluyor
Ezgitpc Ffc2224 bence gayet normal canım ve h&m nin bir avantajı var yazan aydan daha uzun süre giyebiliyor 🥰