Mom046 Gri tonlarında hangi boyayı tercih ettiniz, bebek & cocuk odasında memnun kaldığınız marka ve tam renk adı varsa yazar mısınız arkadaşlar 🤗
Cagla_92 Mom046 bende gri renk yaptım polisan dingin gri tavsiye ederim ya da filli boya mermer tozu hemen hemen aynı tonlarda
minik0507 Mom046 biz koyu gri yaptik canim oglumuzun odasini. Ama marka ve tam boya rengini bilmiyorum. Cok guzel oldu ama biz cok begendik mobilyasida beyaz oldugu icin guzel durdu
minik0507 Mom046 [url=https://hizliresim.com/BwwP7h][img]https://i.hizliresim.com/BwwP7h.jpg[/img][/url] bizimki bu sekil canim bunu bulabildim resim olarak
minik0507 Mom046 sagol canim. Boyaci cok koyu olur felan dedi ilk basta bi gozum korktu ama bizde cok begendik