Hanif kızlar bebişlerinizin beşiğinde dönence kullandınız mı? Uykuya geçişlerinde bir faydası oluyor mu? Eğer memnun kaldıysanız tavsiye edebileceğiniz dönenceler var mı 😎😊 şimdiden teşekkür ederim😍
bynduru Hanif ben de uzun zamandir donence arastiriyorum.Bebegimi ilk alti ay yatak odama aldigim park yatakta yatiricam insallah.daha sonra odasindaki yataga gecicek ama ilk alti ay sevecegi ve park yataga uyumlu bi donence arayisindayim.ben de tavsiye bekliyorum
Cans Hanif İlk 9 ay uzmanlar dönenceyi önermiyorlar . https://youtu.be/y3yD78G6POU Bu videoda 2. Dakikadan sonrasını izleyebilirsiniz ❤
bezelye Bebeğin göz kasları açısından dönencenin sabit olması, dönmemesi gerekiyormuş. En iyisi kullanmamak bana göre.
Hanif Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim arkadaşlar videoları izledim dönenceyi 9. Ayda alıcam 😊