Birmelekannesi17 bende sizin gibiyim 9. Haftadayım. Hayattan bezdirdi bu durum, karnım gurulduyor açım ama hiçbirşey yiyemiyorum bulantıdan. Prilam dr ilacı beni baya iyi yapmıştı 1 hafta kadar sonra etkisi geçti ama yinede kullanıyorum, bi deneyin isterseniz. Hepimizin tez zamanda geçsin bulantısı😭