Ben alışveriş yaparken abla bana beyaz dümdüz pamuklu zıbın, uzun kollu üst ve alttan oluşan 25 liralık küçük bi yeni dogan seti önerdi. Bebek doğduğunda uzerindeki sıvıdan dolayı ilk kıyafetleri kirlenecekmis. Yani hastane çıkışı diye aldığını verme demişti ben de o düz minik takımı aldım cantaya diger kiyafetlerden de koymayı düşünüyorum ama asıl tecrübeli annelere sormak lazım ne verdiler ne yapmak lazım 🤷🏻♀️