Çıkaramazlar ama eğer öyle birşey olursa hakkını ararsın. Pandemi başladığında 1aylık hamileydim ve iki üç gün önce Bilgi vermiştim iş yerime. Pandeminin duyulduğu hafta izne ayırdılar beni ve o günden bu güne yani 8aydır izinliyim. Ve geçen ay doğum iznim başladı4 ay ücretli + 6ay ücretsiz izin hakkımı kullanmaya başladım. Yasal bütün haklarını kullanabilirsin