SaadetBayrak Bir oplum var kızlar ismi Okyanus şimdi ikinci oğluşm gelio isim bulamıyırum değişik ama anlamlı güzel isim önerilerinizi bekliyorum😊
feyza123 SaadetBayrak ilk oğlum Güney Enes şimdi 38 haftalığım pazartesi 2.Oğlum olcak inşallah Çınar Eymen olucaz insallah 😊
srpkse SaadetBayrak benim oğlum olsaydı ismi kesinlikle gece olucaktı onun dışında egeyi de seviyorum.. okyanus da harikaymış Deniz de koyabilirsiniz sonra çağan da kulağa hoş geliyor
KaderGlserinOk Benimde oğlum olacak Ali Kutay ismini düşünüyorum 😍 Kutay’ın anlamı mübarek uğurlu ay demek.
deletedmom351 Bende oğluma Mehmet Yağız ismini koyacağım. Ama Ahmet Eymen ismi de her zaman aklımdadır.
SaadetBayrak Saolun kızlar bende mavi düşünüyorum aslında ama eşiö istemio ona saçma gelio biraz mavi ismi😂😂