Merhaba kızlar nasıl başlasam bilemiyorum hastaneden geliyorum 6+4üm kalp atışları 4 gün önce gittiğimde duyamamıştık ama doktor gördüğünü söylemişti bugün ise iki farklı ultarasonla bakıldı görülmüyor hiç bir şekilde kürtaj olmam gerektiğini ama cumaya kadar beklemek istersem bekleyebileceğimi söyledi sizce ne yapmalıyım beklesem sonuç değişir mi