Kızlar bir sorum olacak. Bebeğin duruş pozisyonuyla hareketlerinin azlığı ya da çokluğu arasında bir ilişki kurulabilir mi? Ben 37+4 günlük hamileyim. Don haftalarda yerinin daralmasına bağlı hareketlerinin azaldığını biliyorum da. Haftaya sezaryen doğum olacak. Ama iki gündür bebeğim daha az hareketli. Sertleşme oluyor karnında. Acaba duruşla alakalı da olabilir mi hareket azlığı😔