Bugün 6+2 günlük olduk muayeneye gittik karından ultrason ile göremedi daha küçükmüş miniğim. Alttan ultrason ile muayene edip baktı kalp atışını dinledik herşey yolunda dedi. Darısı bu sesi duymak isteyen tüm annelerin başına inşallah rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 💕