Keçiören VM Medical Park hastanesine gidiyorum. Yeni bir hastane. Doktorum oraya geçti diye ben de oraya başladım. Dr umun adı ikbal kaygusuz. Ben 7 yıldır ona gidiyorum. İlk doğumumu onunla yaptım. Şimdi 2.icin tedavi görüyorum. Çok kibar samimi ve şefkatli bir doktor. Senin halinden çok iyi anlıyor. Herzaman her konuda yardım eder. Ben şiddetle tavsiye ederim