Kızlar mrb dün benim tansiyonum çıktığı için hastaneye gittim tansiyonm 14/8 15/8 i gordu ve düşmedi hafiften de karnm kasiliyodu hastaneye gitmek istedm. Neyse gittim tansiyon yine 14/7 çıktı sınır da dediler. Daha sonra çatı muayenesi yaptılar ama 33+5 haftam Allah’ın izni ile normal de çatı muayenesi 37 de falan yapiliyoms merak ettim benim haftamda yapılan var mı sıkıntı olur mu diye.