Btlcm Canım öncelikle başınız sağolsun,bende aynı acıyı Şubat ayında yaşadım 39. haftada karnımda bebeğimi kaybettim. Benim ikinci gebeliğim ve ikinci sezaryanımdı. Doktorum bana önce 1 sene dedi. 4 ay sonra Prof başka bir doktora gittim. Doktorum vajinal ve ultrason muayene yaptı rahimimin güzel iyileştiğini söylemişti, ama en az 6 ayı tamamlayıcaz dedi.Ben doktorumunda onayı ile tam 6 ay sonra gebe kaldım. Şu an 18 haftalık hamileyim. Doktorunuzun onayı ile sizde 6 ay sonra düşünebilirsiniz. Allah gönlünüze göre versin bebek kaybeden bir anne tekrardan hemen bebek düşünüyor sizi çok iyi anlıyorum. Benim sağlıklı bir evladım olduğu halde yaşımdan dolayı uzun süre beklemek istemedim.