Tugce38 yanş ben tavsiye ediyorum normalde daha önce bir bebek kaybım var o sebeple gitmiştim ben ona neden oldu falan diye her araştırmamı yaptı diğer doktorlar gerekmyok demesine rağmen Şuan ikinci için her önlemi aldı iğne kullanmaya başladım normal kontrollerimdede ona gidiyorum çok memnunum bir defasında normal doktorun göremediği kisti görüp söylemişti mesela bana çok güveniyorum o sebeple zaten tecrübeside var baya profesör unvanında