Oznurrrr Ben dogum sonrası spral kullanıcam hamile olmadan önce zaten onu kullanıyordum çok memnundum doğum sonrası tekrar taktırcam
ayazefeveannesiii Oznurrrr peki takılırken hıssedıyormusunuz acıyormu onu çok merak ediyorum bende taktırmayı düşünüyorum ve ılk olucak bu konuda bilgi verirsen çok sevinirim canım gerçekten çok m. Edıyotum sen öncesinde taktırmıs biri olarak çünkü herkes ayrı ayrı çık fazla yorum yapıyor bu konuda..?
Oznurrrr Haka korkulcak hiçbirşey yok zaten adetliyken gidiyorsun taktırmaya normal muayne olur gibi ben taktırdığımda hala bekliyordum takıcak diye düşün yani megersem takmış bile çok rahat
Oznurrrr ayazefeveannesiii ben 9 yıl kullandım ilk taktırdığımı 7 yıl 2.sini 2 yıl kullandım şuan 38 haftalık hamileyim doğumdan sonra tekrar kullanıcam.ben hiç acı hissetmedim ama 2.sini çıkartırken biraz acıdı sanki biri kolunu cimcirir gibi o kadar aman aman bir acı degildi yani
Oznurrrr ayazefeveannesiii kısacası sen kimseyi dinleme korkmada gerçekten en güzel korunma yöntemi şimdi sana ne desem belki inanmazsın herkes farklı konuşuyor haklısın şöyle düsün senin geleceğin ve hayatın daha önemli korunmak istiyorsan ucunda ölüm yok doktora göre fark eder tabi ama acısa bile dedigim gibi
Mehdisram Spraldr kesin çözüm değil ama kayma filan oluyorbenim annem kardeşime öyle hamile kalmış riski var diye biliyorum
Oznurrrr Mehdisram evet haklısın ama rütin kontrollerini yaparsan ve ilk takıldığında dr bana 1 hafta ilişki yok dedi ben 15 gün girmedim nolur ne olmaz diye dedigin ihtimal 1 milyonda 1 oda olursa ALLAH tan
ayazefeveannesiii Oznurrrr zaten eşime guvenmemım sonucu ortada şuan üçüncüye hamıleyım ama artık yeter ikinci bebeğim küçüktü hem korktuğundan hem de o küçüktü onunla ilgilenmekten fırsat bulup gıdemedım ama çok haklısımız bunun sonu yok taktırmalıyım hemen çok teşekkürler cevabınız için😗
Birgulbasegmez2 Esa ilk yıl yapıldı düzenli oluyordım sorun yoktu 5 yıl olunca değişime gel dediler ama gel gör ki kaydı 🤦🏼♀️