Kızlar merhaba geçen hafta ikili testimin kan tahlili yüksek çıktığı için doktorum perinatoloji bölümüne yönlendirdi bugun gittiğimde sadece kan tahlili ne bakılıp evet yüksek amniyoseteez yapılması lazım dedi ve ben de korkuyorum zaten ne olursa olsun ona kıyamam ama bilinçli ve huzurlu olmak istiyordum oda bana nifty testi yaptıralım ama haftasını beklicez dedi şuan 14 +4 günlük bebeğim. Çok korkuyorum ben istemiyorum diyince bana baya sinirlendi. Aranızda yapan varmı amniyoseteez. Şimdiden teşekkür ederim