Merhaba kızlar,yumurtlama günüm ekim22 ve günleriydi değerlendirdik tabiki bu ayın 4ünde beta yaptırdım negatif çıktı sonuç.
Sizce erken mi yaptırdım geç döllenme olmuş olabilir mi yoksa sonuç kesin midir?
İhtimal var mı pozitif çıkması için? Çok fazla kasık ağrım var regl günümde geçti.