Evet sonunda bende yaziyorum 😂ilk oğlum 37+0 da suyum gelince 12 saat sancı çekerek doğum yapmıştım ve hem çok yorucu hem cok ağrılı geçmişti bu oğlumda 39+2 de gece 01:30 da başlayan sancılar düzenli gelmeye başlayınca banyo yaptım Fatma Ana otunu suya koydum dualar okudum iki kaşık içtim o sudan evden çıkmadan hurma yedim 4 gibi evden çıktım hastaneye gittiğimde 4 cm acilmam varmış 08:00 da oğlumu kucağıma aldım İkinci doğumlar kolay oluyor ama sancinin şiddeti aynı 😊 Ben oğluma kavuştum darısı tüm bekleyen hamilelerin başına ..🙏 hastane olarak Ankara GATA da doğum yaptım hemsiresinden doktoruna hepsinden çok memnun kaldım bugünde hastanedeyiz yarın taburcu olucaz