kbrdmrts Aysenurceb lütfen üzülmeyin Eylül ayında ben de yapmıştım 2 gun gecikti diye çıkmamıştı en az 4 5 gün bekleyin bakalim belki çıkar
kbrdmrts Aysenurceb dediğim gibi 2 gun icinde değilde 4-5 gün içinde olmazsaniz tekrar yapın eğer adet düzensizliği yoksa bir kac gün daha bekleyin