Ayseekrt Kızlar benim ilk hamilelligim pek bilgim yok bu konuda çocuğunuz kiyafetlerini yenidogan olarakmi alıyorsunuz 0.3 mu ?? Hangisi uygun bilemedim
Bibliophilia-1991 Ayseekrt bende genelde 1-3 ay alıyorum canım yanında muhakkak bi tane de büyük olarak
Tugce38 Ayseekrt canım 1-3 al daha iyi olur. Her gün büyüyo kulanıslı olur sütün de yararsa tombik olur tam gelir😂