feamtrmea bizde bugün 39+5 olduk . Kontrolum vardı acıklık ve sancı yok . 41 hafta olunca tekrar gel dedi. Haftaya oerşembe 41 olunca tam suniyle başlatacaklarmış . İnşaallah o zamana kadar kendı sancım va gelir. Benımde ıkı gündür mide bulantım var ve kilo vermişim . Devlet hastanesine gidiyorum bu arada. Streste etkiliyor galiba , gelesi yok benim kızçeminn