40+4 gunluk olmuştuk mınık bebegımle ama doğmaya niyeti yoktu kontrol amaçlı doktora gttım ne sancım vardı ne açılmam alttan fitil gbi bişi verdiler adı prosesmiş (: sonra 24 saat kaldı ama ne incelme oldu rahimimde ne açılma (: son olarak suni sancı dedlieer 2 damla zor aldm bebegmn kalp atışı degıstı suyuda zaten azdı açılmamda olmadı sezeeyana alındm (: sezeryan ortamım harıkaydı soguk bi ortam ama olsun sıcak insanlar vardı (: anestezi uzmanı geldi sakınce ne yaptıgını anlattı belden 2 iğne yaptı hıssetmdm ufacık ığne sonra hemen yatrdılar (: ışık yansıyordu ve naptıklarını gordum (: 2.30 da gırdm 2.45 de bebegm dunyaya geldi (: çok güzel duygu bebegmi gordum anneme vermelerini istedim (: 30 dk dikiş bekledm sonra yatagıma geldm biraz sersemdm ama bebegm dunyaya bedeldi (: ilk kucagına almyrdm opmyrdm ama suan herşey yapıorum (: Rabbm kolayk versin isteyen herkese nasıp etsın inşallah ebebgmle acılarım gttı çok şükür ♡♡♡