Ben 34+5 teyim 4 gün önce çok kasılma oldu karnım inanılmaz sertleşiyordu hareket etmemi engelliyordu nerdeyse doktoruma yazdım hemen eğer düzenliyse kasılma 5-10 dak.gibi gelin nst çekelim dedi.süre tuttum düzenli değildi söyledim doktoruma yalancı sancılar başlamış dedi ve eğer düzenli olursa gelin dedi.ilk gebeliğimde bu kadar yaşamamıştım tam da gününde doğmuştu kızım ama bunda çok değişik erken doğacak diye korkuyorum