Zeyneppmuratt Kızlar yumurtlama testiyle koyu çizgi görmeyip hamile olan var mı adetim gecikti ovulasyon testi yaptım çok çok silik çikti ikinci test hamile olma ihtimalim var mı
Ayseege6156 Zeyneppmuratt eğer silikte olsa gözüküyorsa hamilelik oluyor ama teste bazen bozukluk oluyor canım hastahaneye gidip kan ver daha net sonuçlanır benimde öyle oldu kan verdim şuan 24 haftalık gebeyim
hiranurun_annesi Zeyneppmuratt ovulasyon testi ile ogrendim hamile oldugumu ama T cizgisi C cizgisinden koyu çıkmıştı . Allahtan ümit kesilmez insallah vardir 🤲 bir gebelik testi ile denerseniz aslinda sizin icin de daha iyi olur veya kan testi yaptirirsaniz
Zeyneppmuratt hiranurun_annesi o kadar çok negatif gördüm ki emin olmadan test yaomak istemiyorum korkuyorum tek çizgiden. Teşekkür ederim cevap verdiğin için 😊
Hamileyim-mutluyum Zeyneppmuratt ovülasyon testiyle daha çok ümitleniyorsun canım ben de en mantıklısı normal gebelik testi yaptırmak
TNtalknazk Ben kecen ay 11ekim olmuwdum 11kasim hala olmadim hamile kalmak icin Klomen ve folieve kisloto atiyorum klomeni kece ay atdim 5 gün sizce hamile kalabilirmiyim kizlar ?? 😔
Asel05 TNtalknazk ayni gun canim ben sabah test aldim dayanamadim negatif cikti halbuki butun belirtileri hissetmiştim
Zeyneppmuratt Hamileyim-mutluyum ovulasyon da silikti canım olmadığına emindim ama yine de bi umut iste