Um07 aynen cnm bende onu bıraktım kendi doğum doktoruma gittim yaşam Hastanesindeki mihriye hanima gidiyorum çok ilgili alakali devlette bende henüz doktor bulamadım bide o kdr yeni yere taşınıp doktor getirdiler falan kadınlar konuşurken duyardim dilek erdem varya ona iyi diyorlar ilgi konusunda falan