elifeser benim de ilk başta öyle olmustu akıntım yarı sarı yarı kahveydi canım doktora gittim kahverengi kanamadır demişti, alttan da muayene etti biraz kanama olmus dedi istersen yat istersen eve git dedi, eve geldim bir gün sonra kırmızı kan geldi bu sefer yattım bir gece, iğne ve proestan tedavisi alıyorum sonraki iki gün kahverengi leke geldi şuan hicbir sey yok ama bol bol dinleniyoruz mutlaka doktora gitmelisin inşallah bir sıkıntın yoktur canm