mirka8696 Elagny97_ çok şükür :)) ben sağlık ocağnda hemşireyim korkmayın diyecektim ki güzel haber geldi
Elagny97_ mirka8696 ben bide hareketlerini hiç hissetmeyince bana hareketi yok mu dediler yok diyince cihazda iyi değil falan dediler korktum bence o cihaz değişmeli daha garantili bişeyler gelmeli 😊😂
Me_likeee Elagny97_ benimde sağlık ocağına gittiğim de elindeki cihazla kalp atışına bakıyor ve hepte duyuldu bende kiloluyum canım karın yağı ile alakalı olmayabilir bilir bence hiç durma hemen bir acile git için rahatlasın
Edadost Elagny97_ bende dün gittim hiç bıkmıyordum boyle bı aleti. Kalp atışını dinleyelim dedı hatta bende şaşırdım tm dedım ilk başlarda yüzü düştü gibi oldu duymayınca benide korkuttu ama sınra şükür duydu. Bence aletten o sıkma canını
Elagny97_ Edadost evet acile gittim sıkıntı yokmuş çok şükür düzgün alet koysalar ya sonuçta sağlık ocağı niye korkutuyorsunuz böyle hastane uzak merak ettim eşimi bekleyemedim bu halde otobüs dolmuş sıkıntılı durum gerçekten